मेरो भर्जिन मेरो घरमा पालेको कुकुरले तोड्यो म अहिलेपनि कुकुरसँगै सेक्स गर्छु !!! सत्य यौन कथा
loading...



मेरो नाम सम्झना, अहिले मेरो उमेर २१ बर्ष हुन लाग्यो । म् अब मेरो जिन्दगी मा घटेको एउटा सत्य घटना भन्न जादैछु। म सानै देखिबाट इन्टरनेट को पारखी भएको ले सधैं नेट्मा केही न केही कुरामा ब्यस्त हुने गर्थे जब मेरो उमेर सानो थियो तब मैले सबै समय राम्रा राम्रा अन्लाईन गेम खेल्न र डाउन्लोड गर्न मा नै समय बिताउने गर्थे।   ९-१० कक्षा मा पढ्न थाले पछी मैले साथीहरुको कुरा सुनेर पोर्न साईट हरु पनि हेर्न थाले। मेरो रातिको काम नै नेट मा पोर्न मुभी हेर्ने भएको थियो। यसरी समय बित्दै गर्दा मलाई पनि धेरै नै सेक्स गर्न मन लाग्न थालेको थियो । १० कक्षा मा पढदा त मलाई धेरै नै गाह्रो भएको थियो। तर यो कुरा मैले मेरो केटा साथीहरु सँग भने केही भन्न सकेको थिएन। म सँग मिल्ने धेरै केटा साथीहर भएे पनि यो बिषयमा भने प्राय कसैलाई धेरै चाहना भयको मलाई लाग्दैन थियो। हाम्रो स्कुल एउटा धेरै नाम चलेको स्कुल भएको ले पढाई पनि धेरै कडा हुन्थ्यो, त्यसैले हामीले पनि धेरै नै मिहेनेत का साथ् पढ्नु पर्थ्यो। बातावरण नै त्यस्तै भएे पछी त केटा साथीहरु लाई त झन पढाई बारेमा अरु केही सोच्ने फुर्सद हुँदैन थ्यो।
तेसै कारण ले मेरो सेक्स गर्ने इच्छा ले कुनै अबसर पाएको थिएन। त्यस्तै कोही साथीहरु मिले पनि कहाँ गएर यो सबै काम गर्ने अनी कसैलाई थाहा भयो भने के गर्ने, बाबा आमा ले थाहा पाये भने के गर्ने जस्ता कुरा हरुले मलाई धेरै नै सताउथ्यो। त्यसैले म भित्र भित्र गुम्सिरेहेकी थिए।
यता घर मा भने म सधैं नै ब्लु फिल्म डाउन्लोड गरेर हेर्ने गर्थे। पछी पछी त मलाई धेरै नै खपी नसक्नु भये पछी त मैले आफ्नै हातले खेलाएर आफ्नो प्यास मेटाउन थालेको थिए। यसरी आफ्नै औंला घुसारेर ब्लु फिल्म हेरेर मजा लिन मलाई धेरै नै आनन्द आउन थाल्यो, अनी मेरो प्यास पनि अली अली बुझेको जस्तै हुन थाल्यो।

हुँदा हुँदै मेरो एस् ल् सि को परिक्षा पनि सकियर म सधैं घरमा नै बस्न थालेकी थिएं। त्यसैले मलाई अब दिन रात नै नेट मा ब्लु फिलमा हेर्ने समय मिल्न थालेको थियो। यसरी छानी छानी नेट मा मुभिहरु हेर्दा हेर्दा मैले अब एनिमल पोर्न पनि हेर्न थालेको थिए। मलाई बिशेष गरेर कुकुर सँग को सेक्स मुभि धेरै नै मजा लागेको थियो त्यसैले कुकुर को पोर्न मुभी हरु धेरै नै हेर्न थाले।

यसरी सबै एनिमल मुभी हेर्दा हेर्दा मलाई पनि कुकुर सँग नै सेक्स गर्ने कुरा को बारेमा धेरै नै सोच्न थाले। यसो बिचार गर्दा कुकुर सँग को सेक्स धेरै नै सुरक्षित भर पर्दो र कतै कसै लाई थाहा नहुने कुरा ले गर्दा मलाई यो कुरा धेरै नै ठीक जस्तो लाग्न थाल्यो ।

आफु कतै एक्लै पनि जन नपाउने, अरु मान्छे पनि घर मा ल्याउन नपाउने, हाम्रो घर को नियम मा यो जस्तो राम्रो उपाय मैले केही देखेको थियन। तेसैले मैले मेरो घर म भएको हाम्रो कुकुर सँग धेरै नै संपर्क बढाउन थालेको थिए। अब मेरो काम त्यही डगी सँग बसेर खेल्ने अनी डगी लाई नुहाउने गर्न थालें। मैले डगी लाई सधैं नुहाएर सफा गरी खाना खुवाउने तथा बेलुका यसो बहिर घुमाउने गर्ना ले २-४ दिन म नै डगी मेरो साथी भएको थियो। त्यसैले बेलुका बेलुका म सँग नै रुम मा म चली रहन्थ्यो तर सुत्न भने उस्को छुटै सानो बेड मा स्टोर रुम मा सुत्ने गर्थो जस्को ढोका जहिले पनि खुला नै हुन्थ्यो । त्यसैले राती पनि डगी रुम बाट बाहिर बरन्डा मा
निक्लेर कराई रहन्थ्यो।

यसरी दिन हरु बित्दै गर्दा मैले डगी सँग सेक्स गर्ने पक्का निधो गरें । यक दिन डगी लाई पनि मेरै रुम मा लगे। हामी बेलुका अबेर शम्म खेलेर अब सुत्ने भयोउ तर मलाई भने डगी सँग आज मजाले सेक्स गर्ने मन थियो । त्यसैले मैले अब मेरो कपडा हरु खोल्न थालें, यसरी मैले मेरो पेन्टी पनि खोले पछी डगिले मेरो सबै अङग हरु सुघ्न थाल्यो। मैले बिस्तारै मैले मेरो योनी मा हात लगाउन थाले त्यस्तै डगिले पनि मेरो योनी चाट्न थाल्दै थियो। जब मेरो योनी बाट पानी बग्न थाल्यो, त्यो पनि चाटेर त मेरो डगी धेरै नै उफ्रेर मेरो चाटेर चारै तर्फ घुम्न थाल्यो।\ यसरी डगी ले मेरो योनी चाट्न थाले पछी त मलाई पनि धरै नै मजा आउन थाल्यो । डगी मेरो अगाडि नै बशेर मेरो योनी चाट्न थाले पछी मैले पनि डगिको शरीर लाई सुमसुम्याउन थाले। डगी भने उस्को जिब्रो नै मेरो योनी भित्र पसाउला जस्तो गरी चाट्दै थियो भने मेरो पनि डगी को टाउको अनी शरीर मुसार्ने काम बढ्दै थियो।

अब मलाई पनि डगी लाई यसो म तिर शरीर तानेर मुसार्ने क्रम मा टाउको बाट पछाडि तिर अनी माथि बाट तल तिर बडाउन थाले। यता डगिको जिब्रो ले मेरो योनी चाट्दा म जिन्दगी को पहिलो चरम उत्कर्श मा पुग्न लागेको थिए भने उता मेरो हात हरु पनि डगी लाई मुशार्ने क्रम मा तेज हुँदै थियो। यतिकै मा मैले मेरो हात डगिको लिङग तिर लगेर जब मैले च्याप्प के मात्रै उस्को लिङग समतेको थिय, डगिले आफ्नो पुरा शरीर नै अगाडि पछाडि गर्दै आफ्नो लिङग दर्हो बनएर मेरो हात मा नै सेक्स गर्न थाल्यो। अनी मैले निहुरेर हेर्दा डगिले पनि धेरै नै चिप चिप लाग्ने पानी आफ्नो लिङ बाट निकली सकेको थियो।यस्तो किसिम को उत्तेजना देखेर मैले डगी को लिङ छोडिदिये तर डगीले भने लिपिस्टिक जस्तो गरेर थोरै लिङ को भाग बाहिर निकालेर मेरो अगाडि पछाडि घुम्न थाल्यो । मलाई पनि त्यो डगिको सार्हो लिङ अनी तातो बिर्य परेको हात ले गर्दा रन्का नै छुटेको थियो भने डगी त अब मेरो योनी चाट्दै मेरो वर पर घुम्दै मेरो पछाडि बाट म माथि नै चढ्न थालेको थियो।

हामी दुबै सेक्स गर्न तयार भएका थियौ तर पनि मलाई कता कता डर लागिरहेको थियो किनकी कुकुर हरु कुकुर सँग सेक्स गर्दा यक अर्का सँग जोल्ठियर बसेको देखेको थिए, कतै मेरो योनी मा पनि रात भरी अड्कियो भने के गर्ने होला भन्ने जस्ता कुरा ले सताउन थाल्यो तर ब्लु फिल्ममा मान्छे सँग कुकुर ले सेक्स गर्दा भने त्यस्तो नभएको ले मैले मन मन नै हिम्मत गरेको थिए । त्यसैले मैले फेरी डगिको लिङ लाई च्याप्प समातेर अगाडि पछाडि गराइ दिये । यसो गर्दा डगिको लिङग उस्को छला भित्र नै धेरै सर्हो हुन थाल्यो अनी लिङ को फेद तिरको भाग केही मोटो हुन थाल्यो। त्यो साइज देखेर मैले अन्दाज लगाएँ कि डगिको लिङ पुरै सुपारी को डल्लो समेत् नै छिराय पनि धेरै दुख्दैन भनेर। किनकी मेरो कुकुर पनि मिडियम साइजको थियो तेसैले उस्को लिङ र तेस्को डल्लो पनि मिडियम साइजको थियो। मैले पनि आफ्नो योउनी मा हस्त मैथुन गर्ने हुनाले कुकुर्को लिङ सजिलै लिन सक्ने अन्दाज लगाएँ र आज मैले कुकुर ले जस्ताइ सेक्स गर्ने निधो गरे, अनी कुकुर्को पुरा लिङ अनी लक नट पनि पुरै लिने बिचार ले म डगिको अगाडि घुडा टेकेर निहुरी परे। बस डगिले पनि यस्तै खोज्दै थियो जब म के घुँडा मात्र के टेकेको थिय उ त मेरो माथि चढ्यो।

अब डगी मेरो माथि थियो अगाडिको दुई खुट्टा ले मेरो पेट तिर समातेको जस्तो थियो भने पछाडिको खुट्टा भुइमा टेकेको थियो। अब डगी ले पछाडि बाट आफ्नो लिङ मेरो जिउ तिर दल्न थाल्यो। उस्को लिङ कहिले ढाड मा कहिले पछाडि चाक मा त कहिले मेरो योनिको छेउ छाउ मा दल्दै थियो । यो क्रम मा उस्ले धेरै नै तातो ततो बिर्य पनि निकाल्दै थियो। ३-४ मिनेट को उफ्राई पछी डगी तल झर्यो यस्पाली डगिले योनी फेला नपरेको ले अली निराश जस्तो थियो भने उ मेरो योनी को छेउ मा लागेको बिर्य चाटेर फेरी तुरुन्त उत्तेजित हुँदै मेरो माथि पुन चढ्यो। यस्पाली भने डगिले लिङ सिधै मेरो योनी मा लगेर धक्का लगाउन थाल्यो, थोरै थोरै गर्दै लिङ पसे जस्तो अनुभब भई राखेको थियो ।यसै बेला मा डगी को भने धेरै स्पीड् बढ्दै थियो।

तातो तातो बिर्यको पिच्कारी संगै १०० को स्पीड मा डगिले मेरो योनी भित्र आफ्नो लिङग अगाडि पछाडि गर्दै थियो, यसरी ३-४ मिनेट सेक्स गरे पछी डगिले एक जोरदार धक्का लगायो, यसपटक भने मलाई पनि धेरै दर्द भयो भने डगी ले अगाडि पछाडि गर्न छोड्यो। अब उस्को लिङग मेरो योनी भित्र मोटो हुँदै गई रहेको अनुभब हुन थाल्यो। जसरी डगिको लिङग मोटो हुँदै थियो त्यसरी नै भित्र भित्र बिर्यको धारोले हनेको जस्तो अनुभुती हुँदै थियो। अब डगी भने खाली मेरो कमर पक्डेर मेरो माथि नै चढि रहेको थियो ।यता मलाई भने डगी को पुरा लिङग को तातो तातो मजाले मस्त बनाई राखेको थियो। यसरी पहिलो पल्ट मा नै म ५ पटक जती स्खलित भएं होला । त्यसमा पनि मेरो भित्र डगिको बिर्यको पिच्कारीले त अतिनै आनन्द दिएको थियो। यसरी कारीब १५ मिनेट पछी डगिको लिङ बाट १ जोरदार झट्का सहित्बि र्य निक्ल्यो अनी डगिको लिङ पनि मेरो योनी बाट बाहिर निक्ल्यो। जब उस्को लिङग के बाहिर निक्लेको थियो तब त मेरो योनी बाट पनि डगिको बिर्यको धारा नै निक्ल्यो। तरडगिले मेरो योनी उस्को बिर्य अनी उस्को लिङ सबै चाटेर सफा बनायो ।

त्यो दिन हामीले १ पटक मात्र सेक्स गरेर सुतेउं। अब बाँकी दिन मा भने दिन मा ३ पटक सम्म पनि सेक्स गर्‍यो। यसै क्रम मा हामीले पनि सेक्स स्टाइल चेन्ज गर्न थालेउँ। आज कल त म मेरो डगी लाई पहिला चुसेर नै उस्को लिङग बाहिर लेराउछु अनी उस्को ठुलो लिङग समातेर आँफैले सेक्स सेक्स गर्दाको मजा त झन छुट्टै हुने रहेछ। यसरी सेक्स गर्दा आफुले चाहे जती डगिको लिङग आफ्नो योनिमा छिराउन पनि पाइने अनी आफु लाई नपुगुन्जेल सम्म आँफैले सेक्स गर्न पनि पाइने। अब मैले नेट मा नयाँ स्टाइल पनि हेर्दै छु, त्यो सबै म तपाईं हरु लाई अर्को कथामा लेखौला। यदी तपाईं हरु लाई पनि डग सेक्सको बारेमा जानकारी लिन चाहनु हुन्छ भने प्लिज कमेन्ट मा
आफ्नो प्रश्न/ प्रतिकृया लेख्नु होला ।

ADDDDDDDDD
प्रतिक्रिया दिनुहोस