तिमीलेपनि कति साह्रो चुसिदिएको त ? निकाल्नै पाईन नि ।'..nepali youn katha
loading...

भित्री थियो । तातो बाक्लो दही जस्ता पो किलकिलेकै छेउमा पोखिएको जस्तो भो ।'

उनको कुरामा मैले, 'ए हो र ?' भनें ।

'मुखको भित्री भएकोले आधाभन्दा धेरै बाक्लो दही त मुखभित्रै गयो । केही त हुँदैन ?' उनले प्रश्न

गरिन् । मैले सोधें, 'त्यो भनेको के ?'

'कतै गर्भ त बस्दैन ?' उसले सोधी । 'हत् कहाँ त्यस्तो हुन्छ ?' मैले भनें । 'मलाई त

कस्तो कस्तो डर लागिरहेको छ ।' मैले, 'केही हुँदैन । ढुक्क भए हुन्छ । यो त गर्भ रहन नदिनलाई

गरिने वैकल्पिक यौन सम्पर्क पो हो त । '

'अनि कस्तो मुखभित्रै झारिदिनुभएको नि ?' उसले प्रश्न गरिन् ।

'मैले बाहिर निकाल्न खोज्दा खोज्दै झरिगयो । तिमीलेपनि कति साह्रो चुसिदिएको त ? निकाल्नै

पाईन नि ।'

'मलाई के थाहा नि ?' उसले भनिन् ।

'मुखमा झर्नसाथ कस्तो स्वाद लाग्यो ?' मैले सोधें ।

'पहिला त कस्तो लेरेङ्ग लेरेङ्ग लाग्यो । एकछिनमा मुखमा परररर भएर आयो । अहिले पो गिदीक

गिदीक लागि रहेको छ ।'

'पहिलो पटक भएकोले यस्तो भएको हो । पछि त्यहीं स्वादिलो लाग्छ ।' मैले भनें ।

'अँ, लाग्छ । छि ??'

पाँच वर्ष चलेको उनको र मेरो सकृय यौन जीवनको अन्तिम २ वर्ष उनलाई मेरो वीर्यको स्वाद

महिना दुई महिनामा निल्नै पर्ने भएको थियो । मलाई पनि उनको २ तिघ्रा विचको योनी चाटेर

निस्कने लेसीदर नुनिलो पानी नभई नहुने भएको थियो

ADDDDDDDDD
प्रतिक्रिया दिनुहोस