उनको स्तन जोडले चुसेर होला उनको यौनीबाट प्यसको खोलो बगे..(हेर्नुहोस भिडियो)
loading...

उनको प्यास बुझाए मैले शुरुमा मेरो परिचय म
तपाईहरुको नै सपनाको
राजकुमार हु जो कोहीले पनि मलाई आफ्नो
deeam boy बनाउन सक्नु हुन्छ नेपाली स्टोरीमा
प्रकाशीत यस अगाडीका मेरा दुईवटा स्टोरीहरु
तपाईहरुले धेरै मन पारिदिनु भयो अनि धेरै मेल हरु
पनि आए कतिपयले गाली गरे त कतिपयले अफर पनि
गरे जे होस यस अगाडिका मेरा काहनीहरु
पढेर तपाईहरुले दिएको मायाले गर्दा फेरी अर्को
काहानी लेख्दै छु ।
रातको 11 बजिसकेको थियो मलाई निन्द्रा
आएको थिएन के गरु कसो गरु भईरहेको थियो ।
निद्रा नपरेकोले फेरी कम्युटर ओपन गरेर मेरो याहु
म्यसेन्जर ओपन गरे त्याह कुनै नयाँ ब्याक्तिले
मलाई एड गरेको रहेछ अनि अफलाईन म्यासेज पनि
जसको स्वरुप यस्तो थियो (Hi , Timro kahani
nepali story ma maila pada Ani timi lai bhatna
man
lagyo please mail gara la mali saath ma timro h/p
pani diyara ) मैले यसको जवाफ पनि दिए अनि मेरो
मोवाईल छैन भनी झुट भने किनकी मलाई डर
लाग्यो को हो के हो भनेर अनि ईमेल खोलेर
हेरेको त त्यही आईडीबाट मेल पनि आएको रहेछ
जसमा उसको फोन नं पनि थियो नाम हेर्दा
केटीको जस्तो लाग्थ्यो तर मलाई शंका थियो
कि कुनै केटाले झुक्याको भनेर यत्तीकैमा
मोवाईलाम नं सेभ गरे अनि सुत्ने तरखरमा लागे ,
भोलीपल्ट बिहानै उठेर बाहिर तिर निस्के केही
साथिहरु भेटेर एकछिन रमाईलो पनि गरियो अनि
फर्कने क्रमामा बाटोमा फोन पसल देखेर फेरी
हिजोको कुरा सम्झे अनि एक कल गर्नु पर्यो को
रहेछ भनेर अनि मैले फोन गरे त्यो मोवाईलामा तर
त्याहा पनि एक छिन झन्झट नै बेहेर्नु पर्यो एउटी
दिदीले “तपाईले सम्पर्क गर्ने खोज्नु भएको
मोवाईलमा अहिले सम्पर्क हुन सकेन कृपया
केहीछिन पछी पुन प्रयास गर्नु होला” यही
आवाज दुई तिन पटक सुनेपछी फोन लाग्यो अनि
फोनमा एउटी महिलाको आवाज आयो अनि म
ढुक्क भए कि कसैले मलाई चिट गरेको रहेनछ भनेर ।
उनले मेरो परिचय मागिन मैले भने भने रोमान्स
ब्वाई उनले मेरो यही कुराबाट मेरो कुरा बुझीन
अनि भनिन् तिम्रो रिप्लाई पाएकी थिए मलाई
भेट्ने हो भनिन् तर मैले कसरी भेट्ने चिन्नु न
जान्नुको मान्छेलाई भनी ठाडो जवाफ दिए उनले
निकै नम्रा भएर कुरा गरिरहेकी थिईन अनि
उनले मेरो उमेर सोधिन मैले 21 भने अनि आफु 25
भएको कुरा गरिन् अनि कुरा कुरामा हाम्रो भेट्ने
कुरा भयो । अनि म मेरो तुम तिर लागे
भोली पल्ट बिहान 10 बजे नै म उनले बोलाएको
ठाउमा गए अनि उनी आउने बाटो हेरी कुरी बसे तर म
उनले बोलाएको भन्दा आधा घण्ट अगाडी नै
त्यहा पुगेको थिए । केही बेर पछी मैले पुन
नजिकैको टेलीफोन पसलमा गई उनलाई फोन गरेर
सोधे किन मलाई ढाँटेको आउने होईन भनेर तर
उनले आईसकेको कुरा गरिन अनि फोन गर्दै यसो
हेरेको त एउटा अर्धबैशै महिला फोन लिएर सडको
कुनै कुनामा कुरा गरिराखेको देखे अनि अन्दाज
पनि लगाए पक्कै यही हुनु पर्छ भनेर अनि म उनको
नजिक गएर सोधे किन तपाईले मलाई आफ्नो उमेर
ढाटेको भनेर एक अन्जान ब्याक्तिले यसरी
उनलाई कुरा गर्दा उनि दंग परिन् अनि सोधीन
तिमी को ??मैले हिजो फोन गर्ने केटा भनेर भने उनले
जवाफमा किन म राम्री छैन भन्ने जवाफ
दिईन हो हुन पनि “उमेरमा 30 नाघेकी भए पनि
उनको शरिर निकै आकर्षक थियो पोटीला स्तन
अनि रातो कुर्ता सुरवालमा उनि निकै सेक्सी
देखीएको थिईन उनको पहिरान बाट नै थाहा
भयो कि उनी एक उच्च परिवारकी हुन् भनेर अनि मैले
जोकिङ गरेको नि भने उनले नजिकै आएको
ट्याक्सी रोक्दै जाउ भनिन् मलाई एक्कासी
उनको ब्याबाहरले निकै डर पनि लाग्यो तर जे
पर्ला पर्ला भनेर म उनको साथमा गए उनले
ट्याक्सी वालालाई बागबजारको कुनै
होटलको नाम दिई त्यहा लान भनि अनि बाटोमा
कुरा गर्दा गर्दै हामी त्यो होटलमा

ADDDDDDDDD
प्रतिक्रिया दिनुहोस