मैले मेरो १६ बर्से भाइ सँग यसरी रात बिताएको थिए पुरा हेर्नुहोस रोमान्टिक यौन
loading...


म करिव १३/१४ वर्षो थिए होला ।म त्यतिवेला कक्षा ८ मा अध्ययन गर्दैथिए । ।म त्यतिवेला सानै भएकोले होला मलाइ यौनको वारेमा मलाइ खासै थाहा थिएन। मेरो उमेरै त्यस्तै थियो मलाई के हो चिकाई के हो छोलाई थाहा नै थियन। तर लाडो भने मेरो ठन्कायर सुत्ने बेलामा खेलाउने गर्दथे। तर फुसि भने के हो थहा भयेको थियन। म स्वाभभबमा अलि लजालु भयेको ले हत पत केटि तथा आईमाई सङ खासै सम्बन्ध राख्दैन थिय मेरो छिमेकी घरमा एक दिदी हुनुहन्थ्यो त्यो दिदी सधै कोही नभएको वेलामा मेरो घरमा आउने गर्नु हुन्थ्यो र आफुलाइ थाहा नभएको झै
गरी मेरो अगाडी खुट्टा फट्याएर स्कर्ट ह्वाङ्गपारी वस्नु हुन्थ्यो र भित्र कट्टु नलगाइ यस्तो गर्नु हुन्थयो । म दिदीलाइ उहाँको यौन अंङ्ग देखिएको वारेमा भन्न सक्दिन थिए ।

उहाँ दिन विराएर जस्तो आउनु हुन्थ्यो र प्राय यस्तै नियमित गर्नु हुन्थ्यो । कहिवेर मसंग कुरा गरेर फेरी जानुहुन्थ्यो । उहाँले थप केहि वोल्नु हुन्नथ्यो । एकदिन म उहाँको घरमा गए । म दिदीको घरमा जाँदा दिदीले पुस्तक पढ्दै आफ्नो स्तन मसार्दै थिइ । जव म त्यहाँ पुगें दिदीले मलाइ देख्नुभयो र दिदीले आफ्नो स्तन मुसार्न छोड्नु भयो यसको साथै उहाँले आफुले अध्ययन गर्दै गरेको पुस्तक पनि लुकाउन थाल्नुभयो । मैले कुन पुस्तक पढ्नु भएको भनेर सोधे उहाँले वताउन चाहनु भएन । उहाँले सो पुस्तक मलाइ देखाउन पनि चाहनु भएन । मैले वल गरेर उहाँको उक्त पुस्तक मैले तानेर हेरेँ । त्यो पुस्तक यौन तथा महिला र पुरुष गुप्ताङ्गको जानकारीको वारेमा रहेछ । मैले यस्तो पुस्तक पढ्नु भएको भनेर सोधे । दिदीले त्यहि भएर तँलाइनदेखाएको नि भन्नु भयो । मैले तपाइले किन यस्तो पुस्तक पढ्नु भएको भनेर सोधेँ उहाले यो उमेर अनुसार पढ्नु पर्छ भन्नु भयो । दिदीले मलाइ एकछिन वस म चिया पकाएर ल्याउछु भनेर जानुभयो र चिया पकाएर ल्याउनु भयो हमी चिया पिउदै कुरा गर्न थाल्यौ । दिदीले तँलाइ सवै थाहा भैहाल्यो भन्नु भयो । मैले के कुरा दिदी भनेर सोधे । दिदीले भन्यो वुझेर पनि बुझ पचाउछस् भन्नुभयो । मैले साँच्चै वुझिन भने । दिदीले यस पछि मेरो नजिकै आएर वस्नु भयो र मेरो हात आफ्नो साप्रामा राखेर मुसार्न थाल्नुभयो र विस्तारै आफ्नो मनको कुरा भन्न थाल्नुभयो । म प्राय तेरो कोठामा आउने गरेको र तेरो अगाडी कट्टु नलगाइ आउने गरेको र स्कर्ट भित्रको मेरो वहुमुल्य सामान तँलाइदेखाउने गरेको तँलाइ थाहा छदैछनी । तैले मेरो माल हेरेर दँङ्ग हुन्थिस केहि वोल्दिनथिस् । म त्यतिवेला मलाइ त्यहि पल्टाएर मेरो यौन इच्छा तैले पुरा गर्दिन्छसकि भनेर त्यसो गर्थे । धेरैदिन त्यसरी मेरो यौन अंग देखाउदा पनि तैले केहि गरिनस । भन्दै उनको साप्रामा मेरो हात राखेर चलाउन थाल्नुभयो । मेरो पनि लिङ्ग सिथिल हुने कुरै भएन झन झन उत्तेजित भयो ।त्यस\ पछि आफ्नो कुरा भन्दै मेरो लिङ्ग समाउन थाल्नु भयो दिदीले ।

उनि म भन्दा उमेरमा ठुलि हुनाले र दिदि भन्ने गर्दा छिमेकि अनि अर्कै जात कि भये पनि दिदि भने पछि चिक्न हुदैन भनेर म चुप बसे। तर ति दिदि लाई भने खुबै चिलाको रहेछ ।म केहि वोल्न सकिन मलाइ
पनि त यो स्वाद लिन मन लागिरहेको थियो दिदीले धेरैदिन देखि उत्तेजनामा ल्याइ रहन्थिन । आफ्नो छिमेकी दिदी भएकोले यौन सम्पर्क गर्न आँट मात्र आएको थिएन । मेरो लिङ्ग अति उत्तेजनामा आउन थाल्यो त्यैपनि मैले दिदीलाइ संभोग गर्न आँट आएको थिएन । तर दिदीको स्थिती अतिनै भैसकेको थियो । दिदीले मेरो उत्तेजनामा आएको लिङ्ग आफ्नो लिङ्गमा राखोस् भन्ने मनसाय म झेको थिए तर म त्यसो गर्न सकेको थिएन । दिदीले आफ्नो माथी चढोस भन्नको लागि विभिन्न उपाए अपनाउनु भयो ।तर मैले नै चिकिहाल्ने हिम्म्मत चाहि गरिन। दिदीले विस्तारै मेरो लिङ्ग चुस्न थाल्नुभयो । मेरो लिङ्ग दिदीले केही समय चुस्न थालेपछि मेरो लागि यो पहिलो पटक भएर होला मेरो लिङ्गले दिदीको मुखमै पिचकारी छोड्यो । म त्यस पछि सिथिल भएँ । दिदीले प्रयत्न गर्नुभयो मेरो लिङ्गलाइ फेरी सन्काउन । लामो समय सम्म चलाउन थाल्नुभयो । चुस्नु भयो । यति मात्र होइनकी दिदीले मेरो हात समाएर उहाँको योनीमा राखिदिनुभयो । उहाँको योनीमा हात राखेको त दिदीको योनी त वर्षे झरी झै भएको रहेछ। पुरै भिजेर निथरुक्क । मैले त्यो योनी चलाउन थाले । दिदीको योनी चलाउन थालेपछि विस्तारै मेरो लिङ्ग फेरी सन्केर आयो । जव मेरो लिङ्ग सन्केको दिदीको हातले चाल पाउनु भयो त्यसपछि दिदीले मलाइ उत्तानो पार्नु भयो र मेरो माथी र्सवाङ्ग भएर आफ्नो योनीमा मेरो लिङ्ग छिराउन थाल्नुभयो । दिदी त्यसपछि धेरैवेर चल्न थाल्नुभयो । केहिवेर पछि दिदी ओर्लनुभयो र मलाइ माथी चढ्न लगाउनु भयो । म माथी चढेर दिदी संग चल्न थाले । केहि वेरको यौन सम्पर्क पछि मेरो लिङ्गले पिच्कारी छोड्यो दिदीको योनी भित्र। त्यसपछि म सिथिल भए र दिदीको माथीनै केहिवेर सुतिरहेँ । दिदी त्यसपछि केहि वोल्नुभएन तर र्षौदेखिको यौन प्यास मेटिए जस्तो देखिन्थ्यो । त्यस पछि म कपडा लगाएर आफ्नो घर तर्फलागेँ । यो कार्यपछि दिदी धेरै दिन सम्म मेरो घरमा पहिलेको जस्तो चर्तिकला देखाउन आउनु भएन । करिव २०/२५ दिनपछि मेरो कोठामा आउनुभयो । मैले त्यो दिदीलाइ अव म नचाहिने भयो कि भन्ने सोचेको थिए । दिदी मेरो कोठामा आएपछि मैले दिदीलाइ सोधे के भयो दिदी यतिका दिनपछि आउनु भयो त र आज त्यो वेलाको जसरी वस्नु भएको छैन त भने मलाइ लाज लाग्न छोडिसकेको थियो । दिदीले भन्नुभयो त्यो दिनमा मेरो योनीमा तिमीले पिचकारी मारेपछि मेरो जीवन सखाप भयो भन्ने सोचेको थिए त्यहि भएर म तिम्रोमा नआएको भन्नूभयो म ५ दिन अगाडी मिन्स भए त्यसपछि ढुक्क भए भन्नु भयो । दिदी मिन्स रोकिने होकी भनेर पो पीर परेर नआउनु भएको रहेछ । मिन्स नरोकेपछि फेरी आउन थाल्नुभयो । यो पटक दिदीलाइ मसंग खुलेर कुरा गर्न सजिलो भएछ क्यार पहिला जस्तो स्कर्ट भित्रवाट माल देखाउन परेन र दिदीले मेरो वेडमा नै यौन संम्पर्क राख्ने प्रस्ताव गर्नुभयो र यो पटक पिचकारी वाहिर हान्न भन्नु भयो । मैले पनि दिदीको इच्छा अनुसार त्यसै गरेँ । दिदीले रु २०० दिनु भयो र भन्नु भयो तिमीले फुर्सदमा कण्डम किनेर राख्नु भन्नु भयो । मैले पनि दिदीको आदेशअनुसार कण्डम किनेर ल्याएँ र दिदीसंग नियमित यौन सर्म्पर्क गर्न थालेँ । धेरै समय यसरी दिदीसंग यौन सम्पर्क गरेपछि एक दिन दिदीको विवाह काठमाण्डौ भन्दा पर वनेपामा भयो त्यसपछि हामी यौन सम्पर्क गर्न छोड्यौ । अहिले दिदी भिनाजु संग खुशी हुनुहुन्छ । तर कहिलेकाँही दिदी माइत आएको वेलामा भने त्यो पुरानो सम्झना स्वरुप हामी कहिलेकाँही यौन सम्पर्क गर्र्छौ । रमाइलो लाग्छ ।

ADDDDDDDDD
प्रतिक्रिया दिनुहोस