BREAKING NEWS-भर्खरै कोटेश्वरमा बस दुर्घटना। 20 को मॣत्यु पढ़नुहोस्.....
loading...

म रमिलाको ओठ चुम्दै चोलो खोल्न थाल्छु । अध्यारोले गर्दा कता कता रमिलाको बटन पनि फेला पर्दैन तर पनि म रमिलाको चोलो खोल्न सफल हुन्छु । अब उ ब्रा र पेटिकोटमा मात्र हुन्छे , शायद उमा पनि गर्मि चढिसकेको हुनाले जुन म आफै चाहिरहेको थिए । म हतार हतार आफुले लगाएको पाईन्ट र माथिको भेष्ट खोलि अन्डरबेयरमा मात्र रमिलाको सामु हुन्छु भने उ मेरो अन्डरबेयर माथीबाटै मेरो लाडोलाई मुसार्न थाल्छे । दिन भरिको गर्मी र तडपनले मेरो लाडो ९० डिग्रीमा भित्तै फोर्ने गरी कडा थियो । अब उ मेरो अन्डरबेयर भित्र हात पसाई लाडोलाई अघिपछि गर्न थाल्छे । म त कता कता स्वर्गमा पुगे जस्तो भै सके थियो । उ आफनो पुती निर मेरो लाडोलाई लगेर रगड्न थालिन । त्यति नै बेला मैले माथिको रमिलाको ब्रा पनि खोली रमिलाको सानो सानो आकारको दुध दुबै हातले रगडदै थिए । एउटा दुधको निप्पलमा मैले मुख लगी जिब्रोले चाटन थाले भने अर्को हातले अर्को निम्पल दबाउन थाले । रमिलाले भने मेरो लाडो आफ्नो पुतीमा लान एउटा खुटटा उठाएर रगडदै थिईन । मैले रमिलालाई सुस्तरी पलङ्ग तिर सुताए र एउटा हातको औलाले रमिलाको पुती भित्र छिराए । एउटा औला छिराउँदा त रमिलाको पुती आगोको भटटी सरह तातो न तातो र गिलो पो रै छ । सुस्तरी मैले मेरा औला भित्र बाहिरमात्र के गरेको थिए उ लामो लामो सास तान्न थालीन र बरबराउन थालिन ”उफ…आ…आ….उउउउउ….” मलाई रमिलाको त्यो आवाजले अझ जोस आयो र मुखले रमिलाको दुधको मुन्टा चुस्दै औलाले रमिलाको पुतीमा भित्र बाहिर अझ जोड जोडले गर्न थाले र एक छिन पछि दुई वटा औला भित्र हाल्न थाले । त्यतिकैमा उ आफनो चाक जोडले उचाली उचाली र पहिलाको भन्दा ठुलो स्वरमा आवाज निकाल्न थालि ”आ…..आ…….मेरो राजा……. अब सहन सक्दिन……… छिराई देउ तिम्रो त्यो…..आ… उउउउउ….” रमिलाले आफनो एउटा हातले मेरो लाडो पनि तल माथि तल माथि गर्दै थिईन । जसो जसो मेरो औलाको स्पिड बडदै थियो रमिलाको हातको कसाई र तल माथि गर्ने स्पीड पनि बढ्दै थियो । कता कता मलाई मेरो आफनै माल झर्न लागे जस्तो लाग्यो , त्यसैले मैले रमिलाको हातबाट आफनो लाडोलाई हटाई सुस्तरी रमिलाको खुटटा फटयाएर रमिलाको पुती माथी राखी दिए र सुस्तरी रमिलाको पुतीको माथिल्लो भागमा रगड्न थाले । अब उ झन लामो लामो सास लिन थालिन, मैले सुस्तरी मेरो लाडोको सुपाडी रमिलाको पुतीमा राखेर सुस्तरी

ADDDDDDDDD
प्रतिक्रिया दिनुहोस