त्यसपछि मैले पनि फटाफट् लडो भित्र बाहिर गर्न थालें । उनि आहा...ओहो...हेह े...उ...यो...अलि...छिटो छिटो... p…d …f k ba… मेरो ...मलाई ड...अझ भित्र...म्म्म्म...ऊऊऊऊम्म्म्म. ..भन्दै एक्लै भट्भटाउँदै थिन् । पुरा पदनुहोस
loading...

समातेरछातिमा टासेर सुते । उन्ले पहिलो मेसेज मा नै मेरो फोन नम्बर मागेकी ले मैले पनि दिई हाले । उन्ले तुरुन्तै फोन गरी पनि हालिन। उनि पोखरा लेक्साईड मा बस्ने रहिछिन । उन्को नाम मिना थियो । मिनाले मेरो सबै कथा अति नै मन परेको अनि त्यसैले भेट्ने कुरा गरिन मैले हुन्छ भने । मैले सोध्थे मेरो कथा हरु कस्तो लाग्छ ? भनेर ।मिना भन्थिन राम्रो तर अतिनै छाडा । यो सेक्स भन्ने कुरा छाडा नभए मजा हुँदैन नि । दुई जना जती खुलेर छाडा तरिकाले सेक्स गर्न सकिन्छ त्यती नै मजा हुन्छ ।मिना ले अब म सङ्ग भेट्ने कुरा गरी । तर मेरो अफिस काठमान्डौ भयको ले तुरुन्त पोखरा जान पनि मिलेको थियन । मैले उन्लाई नै काठमान्डौ आउन भने तर उनि पनि घर मा यक्ली भयको ले घर कुर्न पर्ने कुरा गरिन ।उनी मलाई फोन बाट खाली आउ आउ भन्थिन म भने अफिस को काम ले कतै हिड्न पाको थियन । २ हप्ता पछी नै हो हाम्रो अफिस को पोखरा साईट मा काम आयको ले म पोखरा जान पाउने भएको थिय मैले यो कुरा मिना लाई सुनाय मिना पनि खुशी भैइन मिना ले उनको घर मा कोही नभएको ले घर मा नै बस्ने गरी सिध उनको घरमा नै बोलाईन । म सुक्रबार बेलुकामाईक्रो मा चढेर पोखरा रातीनै पुगे । ट्याक्सी लियार उन्को घर भयको ठाउ मा पुगे उनि घर अगाडी नै उभियकी रहिछिन । मैले फोन गर्दा हामिले यक अर्का लाई चिन्न पायौ । अब उन्ले सिधै घर लागिन । म उन्को पछी पछी लागे । उन्को तेश्रो तला मा बस्दा रहेछन । म सिधै उन्को कोठा मा पुगे र उन्को सोफा मा बसे । मिना देख्न मा साचिनै राम्री रहिछिन ।उन्ले पनि मलाई अचम्म हुँदै भनिन कि म त्यती कम उमेर मा पनि कथा लेखेर नेट्मा राख्ने भनेर ।उन्ले म अलि बुढो मान्छे होला भनी ठानेकी रहिछिन ।हुन त म पनि २७-२८ मात्रै भको छु । जे भय पनि अब हामिले आफ्नो कुराकानी सुरु गर्न थालेउ ।मैले पनि करिब १० दिन देखी सेक्स गरेको थिइन भने उन्लेपनि मेरो बिचार मा धेरै नै भयो होला सेक्स नगरेको । त्यसैले हामी दुबै जना सेक्स को लागी तातेका थियौ । तर मैले नै अलि सम्यम भयर काम लिने बिचार ले धैर्यता राखे । मेरो बानी अरुको निजी जिबन मा धेरै दख्हल नदिने हुनाले मैले उन्को बारेमा त्यती सोध पुछ गरिन तर पनि उन्को बा आमा दाइ लाई भेट्न ईङ्ल्यान्ड गएको कुरा गरिन । अनि उन्को फुपु र उनि घरमा बसेका रहेछन । फुपु को घरमा काम भएर गएकी रहिछन ।त्यसैले उनि यक्लाई घरमा बसेकी रहिछन । मैले पनि मेरो बारेमा सानो जानकारी दिय । त्यस पछी म उन्को बाथरुम मा फ्रेस हुन लाई छिरे । बाथरुम बाट फर्केर आउँदा उन्ले खाना खाने ब्याबस्था मिलाईन । खाने सँग नै हामिले वाईन पनि पियौ र रमरम नसा मा म उन्को बेड्मा पल्टे । उनि पनि फ्ल्याट को मेन ढोका बन्द गरेर म नजिकै आयार बसिन । अब मैले नै हाम्रो मिलन को मिठो सुरुवात गर्न मिना को वोठ मा किस गरे । उन्ले पनि गरिन । मैले अब किस को बर्षअ गर्न थाले । उन्को कपाल मुसार्दै किस गर्न थाले ।उनि लजाऊँदै थिन् । बिस्तारै मैले मेरो देब्रे हात उनको घांटीमा लेराएँ तर उनले केहि प्रतिक्रिया नै नजनाएपछि मैले मेरो हात बिस्तारै उनको काँधमा राखें । झन् उनि त लजाऊँदै खुट्टाका औंलाहरु चलाउन थालिन् । मेरो पालो बिस्तारै मेरो हात उनको त्यो पुक्क परेका रसिला सुन्तलाका दाना जस्ता देख्दैमा एकैपटकमा कप्प खाऊ जस्ता ठुला-ठुला दुधका पोका सम्म लिएर आएँ । केहिछिन को किस पछी अब मैले उन्को दुध कपडा बाहिर बाट नै माड्न थाले भने मिना ले मेरो पाईन्ट बाहिर बाट नै मेरो लिङग मुसार्न थालिन । अनि एउटा औंलाले बिस्तारै उनको कसिलो दुधको पोको छुन थालें, उनि त झन् ऊ...आ...अया...आ या...ओ...ऑ...आई..ऊ...मम...उम्म...जस्ता आवाज निकाल्न थालिन्। अनि मेरो पालो मेरो दाहिने हात बिस्तारै उनको घोडामा राखें । देब्रे हातले एउटा दुध मोल्दै दाहिने हातले उनको साप्रा सुम्सुम्याउँदै उनको .... सम्म पुगें । उनि त झन् ठुलो स्वरमा ओओ...हूहो...मरे...आमा...मलाई.. .मार...आया...ई...ऊ...ए...ओ...ऑ...जस्ता आवाज निकाल्न थालिन् ।एउटा हातले दुध मोल्दै अर्को हातले .... सुम्सुम्याउँदै बिस्तारै मैले किस गर्दै बिस्तारै कानमा अनि गालामा अनि फेरी बिस्तारै उनको मुखमा पुगें र मेरो मुखले उनको मुख टम्म थुनिदिएँ । त्यसपछि मैले मेरो दाहिने हात उनको पेन्टी भित्र छिराएँ । उनले धेरै पनि निकालिसकेकी रहेछिन्, जसलेगर्दा उनको पेन्टी पुरै भिजेको थियो । उनको त्यो रौँ, आहाहा...कति प्यारो र सुन्दर अनि मैले मेरो हात निकालेर पेन्टीबाहिर बाटनै सुम्सुम्याउन थालें । बिस्तारै फेरी भित्र छिराएँ र उनको पुतिमा औंलाले पुतिको ओरिपरी रगट्दै एउटा हातले दुध मोल्दै मुखमा किस गर्दै अर्को हातले उनको पुती चलाउन थालें । मैले अब दाहिने हातको चोर्नी औंला उनको पुती भित्र र बाहिर गर्न थालेको त उनि उनलाई सायद धेरै मजा आइरहेको थियो र उनि अफ्नो त्यो कसिलो पुक्क परेको.....छिटो लाडो घुसार चाहन्थिन् होला । त्यसैले मैले पनि ढिला नगरी बिस्तारै दाहिने हात उनको पुतिबाट झिकेर उनको टिसर्ट खोलिदिएँ अनि उनलाई किस गर्दै छिटोछिटो आफ्ना सबै कपडा खोलि नांगै भएँ र उनको पेन्टी पनि खोलिदिएँ । मिनार म दुबै जना पुरा नै नाङगो भयका थियौ ।अब मैले मिना लाई बेड्मा सुतायार मिनाको दुध मजा ले चुस्न थाले । मैले उन्को यौटा दुध मेरो मुख मा अनि अर्को दुध मेरो हातमा थियो भने अर्को हातलेमिनाको पुसी चलाउदै थिय ।मिना पनि मेरो लिङ्ग तल माथी गर्दै थिइन ।हामी पुराउत्तेजना मा लिप्त थियौ । दुवै हातले उनको दुध मोल्दैबिस्तारै किस गर्दै उनको त्यो .... सम्म पुगें र मजाले उनको त्यो कुवाको पनि खाना थालें ।उनि ओओ...हूहो... ... या...ई...ऊ...ए. ..ओ...ऑ...जस्ताआवाज निकाल्दै थिन् । उनको मुखबाट अनयासै ...plz… ... ... plz ... plz... ...उउउ... ...ओं...य...स्स्स्स्स्स्स्स्स्स...उम्म्म्म्म्म्म्म ... .. ... जस्ता सब्द निस्कदै थिए म अब मिना को पुसी चाट्न अनि चुस्न थालेको थिय । मिना पनि मेरो टाउको लाई पुसी तिर धस्दै पुसी उफरी राखेकोथिइन । यौटा औंला पुसिमा घुसारेर मस्त टिसी चुसी दिदा मिना ले २ हात माथी कमर उठायार हल्लाउन थालिन ।मैले उन्लाई चारम उत्कर्स मा पुराउन लागेको थिय त्यसैले च्वाप्प च्वाप्प आवाज आउने गरी पुसी चुस्न थाले । निकै बेर पछी उनि अलि सान्त हुन थाले पछी उन्ले नै मेरो लिङ समातेर आफ्नो मुख तिर लगाउँन थालिन । अब म मिना को चुसाई ले सिरिङ्ग हुन थालेको थिय भने यौटा हात त मिना का ति करेन्ट लाग्ने दुध मल्न नै व्यासत थिय । ५ मिनेट जती मेरो लिङ मिना ले चुसे पछी म अब आफ्नो फन फनायको लारो लाई मिनाको पुसी माथी दल्न थाले । अब मिना फेरी कमर उफारदै माथी तिरा धक्क दिना थाली । मैले पनि मेरो लडो उनको पुतिको किनारमा दलें र बिस्तारै उनको पुतिको प्वालमा हालें मैले धक्क दिएको त मेरो लडो उनको त्यो कसिलो पुतिमा स्वात्तै छिर्यो । उनले ऐया... ओओ...हूहो... ... या...ई...ऊ...ए...ओ...ऑ..कमर उठायार हल्लाउन थालिन उनले पनि तलबाट बल लगाएर मलाई साथ दिन थालिन् । त्यसपछि मैले पनि फटाफट् लडो भित्र बाहिर गर्न थालें । उनि आहा...ओहो...हेह े...उ...यो...अलि...छिटो छिटो... p…d …f k ba… मेरो ...मलाई ड...अझ भित्र...म्म्म्म...ऊऊऊऊम्म्म्म. ..भन्दै एक्लै भट्भटाउँदै थिन् । करिब ५ मिनेट पछी मैले मिना को दुबै खुट्टा उठायार खुब छिटो छिटो लिङग मिनाको पुसिमा भित्र बाहिर गर्न थाले । उनि लामो आवाज ले आआआ गर्दा मेरो ठेलाई र हनाई ले आ ।आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ आ गर्दै थिइन भने तल तिर पुसिमा जोड्ले लिङग घुसाउदा प्वाक्, प्वाक्,प्वाक्,प्वाक्,प्वाक्,प्वाक्,व प्वाक्,प्वाक्,आ वाज आयको थियो कारीब ४ मिनेट जती अरु हाने पछी मिना ले जोर को धक्का माथी तिरा दिदै मलाई हात खुटा ले बेरी अनि अलि सानो सानी २-४ झाट्का हानी अनि सिथिल हुन लागी । मैले पनि १-२ जोर सँग धक्का के दियको थिय मेरो पनि फुसी निक्लन लगेको जस्तो भयो र लाडो स्वात्त निकाले र मिनाको दुध माथी ४ पटक पिचिक पिचिक पिचकारी हाने ।अबा मैले उन्को दुध्मा फुसिले मालिस गरिदिय भने प्न्ले मेरो लिङको तुप्पो प्वाक्क आवाज निकलेर चुसिन म कारीब ५ मिनेट जती लाखतरन भएर उनि माथी नै घोप्टी रहे । पुने मलाई ढाड मा मुसार्दै गालामा किस गरी रहिन । तयती बेला सम्म रातको २ बज्न लागी सकेको थियो । अब हामी सुत्ने तर्खर मा लागेउ ।मैले उन्लाई बुबु मा च्याप समातेरछातिमा टासेर सुते ।

ADDDDDDDDD
प्रतिक्रिया दिनुहोस