दाहिने हात को चोर् औंला ले पेन्टीको एक छेउ बिस्तारै तल ताने।......sex story
loading...

गत वर्ष को कुरा हो मा ओफ्फिस को काम ले
काठमाडौँ बाहिर गयको थिय तेसै क्रम
मा हेटौडा को यौटे स्कूल मा हाम्रो प्रोगर्म गर्नु
पर्ने थीयो हाम्रो कार्य क्रम ३ दीन
को थियो हाम्ले कार्य क्रम गर्ने स्कूल मा नीता नाम
गरेकी मीस रैछ उसंग मेरो राम्रो चीनाजानी भयो र
आँखा पनि जुदो म भर्खर २५ २६ बर्सको ठिटो र
अनि आली किलर सोभाबा को त्यो मीस संग
मेरो लामो कुरा भयो र हाम्लाई बस्न
को लागि नजि को यौटे घर मा हेडमास्टर ले लागीदेनु
भयो र उ पनि हामी संगै आइ र धरै बेर बसी र
उसको नुम्बेर पनि मलाई दी र गइ सुत्न
लागेको बाला मीस्कल आयो र मैले फोने गरे
यति छोटो समय मा हामी बीच के सम्बन्द
बानो बानो मैले ठ पायन उ प्राय म संगै बस्थी र म संगै
कुरा गर्थे अनि हाम्रो स्कूल मा अन्तिम दीन को दीन
हामी भोलि बिहान जाने कुरा गरी गाऊ म लोकल
कुखुरा र लोकल रक्सि खान जाउ तिर लागौउ
निता को फोन आयो र उस्ले मलाई स्कूल म बोलाई म
साथीहरु लाई म एकछिन म़ा आउछु भनेर हीडे उसको र
मेरो लमु कुरा भयो उ र म चिकन को लागि तयार
भाको बेला उसको फोने आयो र उ हीडी म हिडे गयर
साथीहरु संग रमाइलो गरी फर्किय
मित्रहरु त्यो रात त मेरो कल्पना मै बित्यो त
भोली को लागि एक झिनो आसा चाँही मन मा थियो,
भोली पल्ट को मेरो रोमन्स ले
भरिय्को बिहानी को काहानी पढ्नुस् ल।।
चोबी सकेको लाडो ले राम्रो सँग नचिकी कनै निकाल्नु
पर्दा शायद उनलाई पनि राम्रो लागेको थिएन
होला र मलाई पनि जसरी भएपनि तीनलाई
राम्ररी नचिकिकन त म काठमाडौं जादै जान्न
भएको थियो, एस्तैमा भोली बिहान आउनु भनेर फोन
गरेपछी मन मा भोली चिक्न पाइने भो भनेर मन्मनै
भोली कसरी चिक्ने भन्ने परिकल्पना गर्दा-गर्दै
कति खेर निदाएछु थाहै भएन, एक्कासी ७।३० बजे तिर
पो मोबाइल कराउदा बिउझे र हेर्दा त निता को,"अझै
उठ्नु भाछैन, आजै जान लाग्नु भा हो र ? " भने पछि मैले
पनि तिमलाई छोडेर कसरी जाउ, कहाँ छौ, म आउ है
भनेको, हुन्छ म एकलाई छु आउनुस् भनि। मन खुशी ले फुरुङ
भयो। छिटो-छिटो सरसफाइ गरेर हिंडे

ADDDDDDDDD
प्रतिक्रिया दिनुहोस